duminică, 15 octombrie 2017

Exclusiv | Antrenorul-jucător al Victoriei Horia, Bogdan Găucan: " Nu vreau 3 puncte la masa verde ! "
" Poate Paul Enache de la Poiana e supărat acum...Eu vin cu o propunere, nu știu dacă este bună sau rea. Dacă AJF Neamț este de acord și mâine ACS Enadani nu se prezintă la joc, eu vreau ca meciul să se rejoace ! Poate între timp îi trece supărarea...acum la nervi toți se retrag. Dacă revin la sentimente mai bune și vor să continue...EU NU VREAU SĂ CÂȘTIG LA MASA VERDE! VREAU SĂ JOC CÂND SUNT EI DISPUȘI! Eu mă gândesc că este păcat să se retragă din campionatul județului Neamț o echipă așa bună ca ACS Enadani...sunt conștient că mă bat și pentru formația mea este un dezavantaj. Dar vreau pentru binele fotbalului nemțean ca meciul să se joace, iar ei să continue ceea ce au început. Și mai am o dorință. Să nu mai acuzăm arbitrii și să nu mai lovim în CSM Ceahlăul, se joacă pe teren, care este mai bun să îi bată! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 4-a Neamț, Play-out: Etapa a 1-a | Victoria Tarcău a înregistrat scorul rundei, însă cele mai multe goluri s-au marcat la Podoleni. Rezultatele etapei a 1-a și clasamentul actualizat

  Play-out: Etapa a 1-a (4 mai) AS Unirea Trifești 4-0 ASF Girov AS Viitorul Podoleni 5-...