duminică, 25 august 2019

liga a 3-a, Seria I | Interviu cu Ștefan Stoica - antrenor principal CSM Ceahlăul

Antrenor Ștefan Stoica – principal ACSM Ceahlăul:  
Cum vreți să jucăm, că sunt 8 jucători noi din 11...sunt numai copii și cu portarul, aah mai este și fundașul central! 
Asta este înbucurător, faptul că am început cu dreptul. Nu numai pentru mine, pentru clubul Ceahlăul Piatra Neamț și pentru băieții care au venit la această echipă, pentru că știți și dumneavoastră, când vin din altă parte, foarte mulți jucători noi, avem foarte mulți jucători străini la echipă, când începi cu dreptul, parcă și psihologia este alta și lucrurile se așează mai repede, în bine. 
Noi clar...nu am jucat un fotbal așa cum mie îmi place, mie îmi place puțin mai repede, însă se vede că lipsește rezistența de joc, sunt foarte mulți jucători din primul 11 care nu au niciun meci de verificare măcar...au venit pe ultima sută de metri, dar asta e viața, din mers trebuie să facem lucrurile să meargă mai bine, cred că avem potențial...asta mă bucură cel mai tare, cel mai mult...pentru că echipa are potențial și sper ca în etapele următoare, 2-3 etape încă, o să se așeze așa cum trebuie și oamenii din Piatra Neamț să vadă un fotbal frumos, fotbal pe atac, și SĂ IESE AȘA CUM TREBUIE, CUM ÎI STĂ BINE ORAȘULUI ȘI ECHIPEI ACESTEIA DE TRADIȚIE. Da, eu tot timpul cred în victorie, pentru că dacă nu aș crede în victorie, nu m-aș apuca de această meserie, care este foarte grea. Toată lumea vrea repede, la fotbal îți trebuie niște automatisme care nu vin într-o zi sau două. Trebuie timp, vă spun însă că SUNT POZITIV ÎN CEEA CE PRIVEȘTE VIITORUL ECHIPEI, PENTRU CĂ ÎI VĂD CĂ SE ANTRENEAZĂ AȘA CUM TREBUIE, noi oricum cu motoarele nu suntem la maxim, eu le spun că nu trebuie să ajungem foarte proaspeți la meci pentru că NOI NU NE PREGĂTIM PENTRU DOUĂ MECIURI, NOI NE PREGĂTIM PENTRU UN CAMPIONAT LUNG, în care trebuie să arătăm pe zi ce trece că suntem mai buni, că progresăm. 
Referitor la meciul de miercuri din Cupa României cu FK Csikszereda Miercurea Ciuc: 
Da, cu siguranță, avem jucători foarte apropiați valoric, și o să facem anumite schimbări în echipă, o să mai odihnim o parte dintre ei, pentru că până la urmă, NOI NE-AM PROPUS CA ÎN CAMPIONATUL LIGII 3 SĂ MERGEM BINE. 
Ne așteaptă un meci foarte greu sâmbăta viitoare, Focșaniul a pierdut etapa trecută, CU SIGURANȚĂ O SĂ ÎȘI IA TOATE MĂSURILE, O SĂ FIE UN MECI FOARTE DIFICIL, CRED EU. 
Referitor la arbitrajul de astăzi...nu vreau să întru în polemică...cred că foarte ușor s-a dat penalty pentru Miroslava, după părerea mea. După părerea mea, cred că este acordat ușor, dar clar este o distanță, arbitrul a văzut mai bine, dacă el a văzut așa...ar fi bine și în fazele în care suntem noi cei care atacăm să vadă la fel, însă așteptăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 4-a, seria VEST | Final de sezon regular: ACSM Ceahlăul II, CS Speranța Răucești și FC Pietricica Site Bau s-au calificat în play-off. Rezultatele ultimei etape și clasamentul sezonului regular

Etapa a 22-a (28 aprilie) CS Speranța Răucești 3-2 AS Viitorul Podoleni FC Pietricica Site Bau ...