joi, 1 august 2024

Fotbal liga a 2-a | Foto + video |Marco Veronese și Michael Onișa prefațează debutul nemțenilor în noul sezon al L2 la Miercurea CIuc. Partida va avea loc duminică 4 august de la orele 17:00 și va fi televizată de televiziunile de profil


Astăzi 1 august 2024, de la orele 9:45 la Sala de Socializare " Constantin Grigoriu" de la stadionul Ceahlăul, tehnicianul Marco Veronese și noul căpitan de echipă Michael Onișa au vorbit despre debutul în noul sezon, despre cum a decurs procesul de pregătire în această perioadă, faptul că s-a lucrat foarte mult din punct de vedere tactic, de asemenea s-a pus accent pe cristalizarea relațiilor de joc, iar atitudinea și starea de spirit în rândul lotului este una optimă pentru performanță, pentru un start pozitiv în campionat. 

Marco Veronese - antrenor principal: 
" Bună ziua tuturor, nu știm prea multe lucruri despre Csikszereda, nu sunt multe materiale video disponibile, ne-am uitat la câteva partide din sezonul trecut. Chiar dacă antrenorul a rămas același s-au schimbat și la ei câțiva jucători, dar la puținele materiale pe care le-am avut, le-am analizat foarte bine, iar puținele lucruri pe care le știm despre ei sper să le fructificăm. Lucrăm de puțin timp împreună,  am muncit mult, încrederea noastră trebuie să fie în munca pe care  am depus-o, iar lucrurile bune le-am îmbunătățit în ultimele zile, în ultimele săptămâni. Suntem o echipă tănără, suntem practic o echipă nouă, cu siguranță încă mai avem probleme, însă spiritul de luptă, atitudinea, trebuie să fie acum calitățile noastre cele mai bune pentru jocul cu Csikszereda. Da, așteptăm să mai vină câțiva jucători underi, din păcate Alex Nadășanu s-a lovit iarăși, eu personal cred mai mult în calitate decât în cantitate, da, și unul-doi underi dacă ar fi să fie, să fie competitivi, deocamdată lucrăm cu ce avem, ceilalți underi pe care îi avem în lot, se înbunătățesc în fiecare zi, eu zic că suntem pe drumul cel bun. Nu dau pronosticuri! Ceea ce pot spune este că echipa noastră va da totul! Nu contează foarte mult că jocul este televizat, acest lucru trebuie să fie un stimul pentru toți, cât despre viitorii adversari care ne văd la lucru, asta schimbă puțin, pentru că după jocuri, toate partidele vor fi disponibile...Avem mai mulți jucători cu profil ofensiv în echipă, dacă vă referiți la faptul că avem doar 2 atacanți centrali...se joacă cu un singur atacant central, doi cred că sunt suficienți la momentul de față. Perioada de transferări se închide la 9 septembrie...dacă societatea va decide că trebuie să mai aducem un atacnt central, vom mai aduce, vom mai face  și alte achiziții, vom vedea! Nu va mai fi jocul din sezonul trecut de la Csikszereda! Suntem o echipă nouă, au schimbat și ei, este un alt campionat, un campionat in care plecăm de la zero. Va fi un meci total diferit!  
Legat de un preparator atletic la echipă...se lucrează! Nu este ca și cum în cariera mea nu am știut cum se face o pregătire atletică, rolul preparatorului atletic în ziua de astăzi a devenit mult specific, Vali (nr.antrenorul secund Vali Avădanei) m-a ajutat, eu zic că o să arătăm bine!
Este normal ca la început de campionat nicio echipă să fie 100%...câteodată rezultatele pot fi mincinoase, eu vreau să văd performanța, pentru că performanța în viitor duce la rezultate. Poți câștiga cu 2-0, șutând de 2 ori la poartă, având noroc, dar ca antrenor trebuie să văd performanța, jocul în sine. Jocul în sine dacă este bun, în timp va aduce rezultate. 
Având în vedere că am avut foarte mulți jucători noi, eu zic că am fost ok, am lucrat foarte mult în antrenamente, asta a fost prioritatea noastră, antrenamentele. Jocul este în principal cel mai bun antrenament (legat de faptul că Ceahlăul a disputat doar 4 jocuri de verificare), dar prioritar a fost să definitivăm antrenamentele tactice, stilul de joc, eu zic că am lucrat bine. "

Michael Onișa - mijlocaș central - căpitanul echipei 
" Da, am fost în teren la meciul decisiv din sezonul trecut, o să fiu și acum și o să dau 120%! Îmi doresc enorm revanșa după un meciul din sezonul trecut, un meci controversat, în care ni s-au năruit toate speranțele! Nici meciul de duminică nu va fi un meci ușor, va fi un meci destul de greu, ei  sunt o echipă competitivă, în fiecare sezon au avut o echipă competitivă, dar noi făcând o bună impresie încă de la primul meci, cred  că o să fie foarte bine. Funcția de căpitan al echipei a decis-o antrenorul, mă înțeleg foarte bine cu d-nul antrenor, am stat 7 ani în Italia, sunt printre puținii care vorbesc limba și am putut să îmbin echipa foarte bine, să transmit foarte bine de la antrenor la echipă.
Echipa o să fie foarte strânsă, chiar dacă nu am făcut un cantonament propriu zis, echipa s-a unit foarte bine, ne-am strâns, am ieșit în oraș, am comunicat foarte bine! Nu am avut noi prea multe momente de bucurie în vara asta, s-au schimbat foarte mult și antrenamentele, am lucrat foarte mult tactic, să înțelegem ideiile și filozofia de joc a antrenorului principal, nu am prea făcut noi miuțe și turnee...s-a schimbat metoda, dar eu zic  că o să fie bine! Am responsabilități noi acum, sunt cel care reprezintă echipa, nu este ușor, sunt foarte mulți jucători noi, sunt foarte mulți care nu vorbesc limba, sunt foarte mulți pentru care trebuie să comunic, să traduc...sunt mai multe responsabilități! Nu s-a discutat încă dacă o să fie desemnați și alți căpitani...la meciul cu Șomuz Fălticeni a fost Cristi Barb, el este cel mai vechi din lot, în repriza a 2-a a fost Patrick Petre, portarul Alex Barna este și el unul dintre jucătorii vechi din lot, bănuiesc că dintre cei menționați se va alege căpitanii cu numărul 2 și 3...
Îl cunosc pe Fabio Trip, am fost colegi cu el când eram mici, foarte mult timp, nu m-am așteptat! Nu am avut nicio legătură cu asta, chiar el mi-a scris, cum este la Piatra Neamț, iar eu l-am îndrumat să vină aici. Ceeea ce lucrăm acum la echipă este asemănător cu ceea ce am lucrat în Italia. Sunt trasee de joc la echipă, este foarte multă tactică pe care am făcut-o în săptămânile astea pentru că vă dați seama: foarte mulți jucători noi, antrenor nou, idee de joc diferită, iar atunci ca să reușim să facem ceva, am lucrat foarte mult pe acest lucru. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 2-a | Foto + Video: Ceahlăul, mai bună în deplasare decât pe teren propriu! Nemțenii câștigă italienește sub Turnul Chindiei prin golul ghanezului Davordzie ajuns la cota 3 în campionat și au 7 puncte din 10 cucerite pe terenuri străine!

  Dacă în sezonul trecut sub comanda profesorului Cristian Pustai, nemțenii erau o forță în jocurile de pe teren propriu, acolo unde de regu...