vineri, 31 mai 2019

Liga a 3-a, Seria I | Marius Bratu este directorul tehnic al echipei de fotbal CSM Focșani 2007! | Obiectivul este PROMOVAREA, bugetul pe măsură, într-o serie în care Oțelul, Foresta și CSM Ceahlăul ''DORM'' în ghete!

Nici bine nu s-a încheiat campionatul Ligii 3 că echipele cu pretenţii la promovare în noua ediţie au început deja să-şi facă planuri şi să le pună în aplicare.
Mai nou, în Seria 1, pentru promovare va lupta şi echipa CSM Focşani 2007. Edilul-şef al oraşului din judeţul Vrancea a susţinut joi o conferinţă de presă la primărie în care a anunţat noile obiective ale clubului, bugetul şi a prezentat mutarea făcută deja în conducere. În prima fază, CSM va avea un buget de 7 milioane de lei, iar obiectivul este unul singur: accederea în Liga 2.

Marius Bratu, numit director tehnic. Ultima performanţă a Focşaniului, legată de numele fostului portar

Focşănenii merg pe ”cartea” Marius Bratu (46 de ani), pe care acum l-au numit director tehnic şi de care se leagă ultima performanţă a clubului din oraş. 
În 2008, atunci când fostul portar era preşedintele fostei echipe CSM Focşani, aceasta reuşea să promoveze în Divizia B. În noul sezon de Liga 3 are obiectivul de a duce noua formaţiei în eşalonul secund. Aceasta a fost înfiinţată în 2016.
Marius Bratu este director tehnic al echipei de fotbal a CSM Focșani 2007, dar va avea în coordonare și echipele de juniori ale clubului. 
Marius Bratu a fost jucător al Focșaniului unde s-a lansat în fotbal și a jucat la juniori și în Divizia B în perioada 1992-1994, după care a evoluat pentru echipe reprezentative ale fotbalului românesc. 
A fost internațional de tineret și campion al României, a făcut parte din staff-urile tehnice ale mai multor formații de primă ligă. A lucrat cu mari antrenori români, ultima dată cu Răzvan Lucescu în Oatar.
A fost președinte al echipei de fotbal a Focșaniului la revenirea în divizia B, în 2008.
Echipa va păstra staff-ul tehnic și administrativ de până acum: președinte – Gheorghe Căldare Moldovan, director sportiv - Gabriel Pădineanu, antrenori – Vasile Burgă și Adrian Toma. 
Obiectivul echipei pentru viitorul sezon va fi promovarea în Liga a II-a. 

La Primăria Focșani, la finalul unei conferințe de presă care a avut loc cu participarea primarului Cristi Valentin Misăilă, Marius Bratu a semnat contractul cu CSM Focșani 2007. 

Primarul Cristi Valentin Misăilă a spus că obiectivul de promovare în Liga a II-a a fost stabilit încă de la reînființarea echipei, în 2016 și că s-a ajuns la momentul în care să fie și concretizat. 
CSM Focșani 2007 a jucat, de la reînființare, un campionat în Liga a IV-a și două campionate în Liga a III-a. La finalul sezonului 2018-2019, CSM Focșani 2007 s-a clasat pe locul al șaselea în Seria 1.
Marius Bratu a mulțumit pentru încredere primarului Cristi Valentin Misăilă și a spus că, împreună cu colegii din echipa tehnică și cu jucătorii, va lucra astfel încât să îndeplinească obiectivul viitorului sezon: promovarea în Liga a II-a!
”Nu ştiu câţi mă mai cunosc, pentru că eu, în ultima perioadă, am fost plecat din ţară, am fost implicat în fotbal. Asta nu înseamnă că nu am fost atent la ceea ce se întâmplă în Focşani sau în judeţ. În sport, în general, dar mai ales în fotbal, mi-a plăcut anumite lucruri care s-au întâmplat în ultimii doi ani, şi aici mă leg de implicarea domnului primar în sport. E un lucru extraordinar. În sfârşit avem un domn primar care iubeşte sportul, şi aici nu mă refer la fotbal, ci tot ceea ce înseamnă sport. Eu mi-am dorit foarte mult să mă întorc în ţară. În momentul în care am primit această şansă sau această ofertă de a face parte din această familie CSM Focşani, nu aveam cum să spun nu sau cum să mă gândesc la un contract. Nu aveam cum să refuz. Când spun acasă, eu spun Focşani, Vrancea. Şi mi-am dorit foarte mult să mă întorc, mi-am dorit să fac parte din această echipă. Vin cu inima deschisă şi pun la dispoziţie toată experienţa mea, acumulată în ani de muncă şi seriozitate, şi ceea ce am făcut ca jucător, antrenor şi chiar conducător de echipă, chiar a acesteia. Îmi doresc foarte mult să împărtăşesc cu colegii mei experienţa acumulată, să ajutăm tinerii sportivi care sunt în cadrul echipei de fotbal. Îmi doresc foarte mult să reuşim, să punem umărul la muncă şi să ne atingem obiectivul, care este promovarea în Liga 2”, a spus Marius Bratu în cadrul conferinţei de presă.


Campionat puternic în Seria 1 şi în noul sezon

CSM Focşani, care în acest sezon a terminat pe locul 6 în Seria 1, după ce a pierdut patru puncte obţinute pe teren în urma unor grave greşeli ale conducerii, fiindcă au fost utilizaţi jucători în stare de suspendare, nu va avea deloc un parcurs uşor în noul campionat pentru a-şi îndeplini obiectivul.
Loc
Clasamentul (30)
M
V
E
Î
Gol
Pt
Adv
1
SCM Gloria Buzău
28
23
4
1
77-17
73
+31
2
CSM Bucovina Rădăuți
28
14
3
7
51-19
57
+15
3
ACS Suporter Club Oțelul Galați
28
17
5
6
48-29
56
+14
4
CS Știința Miroslava
28
16
2
10
43-32
50
+8
5
ACS Foresta Suceava
28
17
7
7
50-39
49
+7
6
CSM Focșani 2007
28
13
7
8
39-26
46
+4
7
AFC Metalul Buzău
28
13
6
9
47-34
45
+3
8
CS Sporting Liești
28
12
4
12
41-36
40
-2
9
KSE Tg.Secuiesc
28
11
4
13
46-51
37
-5
10
ACSM Ceahlăul Piatra Neamț
28
10
5
13
35-34
35
-7
11
ACS Șomuz Fălticeni
28
8
5
15
28-54
29
-13
12
FC Botoșani II
28
8
4
16
29-45
28
-14
13
CSM Pașcani
28
7
4
17
33-51
25
-17
14
CSM Rm.Sărat
28
4
6
18
22-51
18
-24
15
 Sănătatea Darabani
28
2
2
24
21-92
8
-34
În primul rând, trebuie să-şi rezolve problemele interne amatoriceşti, care au dus la aceste situaţii de a pierde la ”masa verde” jocuri în care obţinuseră un egal şi o victorie. Altfel, cu adversari ca SC Oţelul Galaţi, Foresta Suceava, Bucovina Rădăuţi, Ştiinţa Miroslava, Aerostar Bacău sau cine știe poate noile formații ce vor promova: CSM FC Vaslui sau CSM Bacău. Focşaniul va avea o misiune foarte dificilă pentru a câştiga seria.

foto: CSM Focșani 2007 oficial
video: Adevărul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal juniori republicani - Cupa României - faza I | Victorii în Cupa Național pentru ACSM Ceahlăul

Victorii în Cupa Național Echipele de juniori mari ale ACSM Ceahlăul Piatra Neamț s-au calificat astăzi în turul doi al Cupei Național, atât...