marți, 9 iulie 2019

Fotbal - liga a 3-a, Seria I | CSM Ceahlăul a rămas și fără antrenor de portari: Vezi cu ce echipă v-a semna Florin Anton! | Teo Cîmpianu tot mai aproape de nou promovata CSM Bacău

După ce la 1 iulie, ACSM Ceahlăul s-a despărțit de atacantul Cosmin Țapu - jucător ce a ajuns la CSM Bucovina Rădăuți - formația ce a încheiat stagiunea trecută pe un onorant loc 2 în spatele promovatei SCM Gloria Buzău, iată că astăzi suntem anunțați că la startul pregătirilor pentru noul sezon al Ligii a 3-a al "aviatorilor" de la Aerostar Bacău - formație ce revine în cel de-al 3-lea eșalon după doar un singur sezon în liga a 2-a, este prezent și Florin Anton în calitate de nou antrenor al portarilor în tabăra băcăuanilor antrenați în premieră de oneșteanul Daniel Munteanu (40 de ani).
Florin Anton - 48 de ani este născut la Petroşani, a jucat aproape 90 de partide în prima divizie, pentru Jiul, U Cluj şi FCM Bacău. Antrenează la Ceahlăul din 2008, cu o întrerupere de un an unde pe lângă pregătirea portarilor a avut și o grupă de copii. După falimentul celei mai vechi echipe din Moldova a făcut parte din "noul proiect" ACSM Ceahlăul alături de Toader Șteț, Vali Avădanei, Lidi Chertic și din iarna lui 2018 Gabriel Rădulescu
În primul sezon de L3 al ACSM Ceahlăul - Florin Anton a avut pe lângă rolul de antrenor cu portarii și funcția de antrenor secund.
În ultimul sezon recent încheiat în care pietrenii au terminat pe locul 10 din 15 formații, portarii de care s-a ocupat tehnicianul Florin Anton la Piatra Neamț au fost Alex Barna, Teo Cîmpianu și Rareș Florea dar nu îi putem uita pe Eduard Chiruță sau Alex Cotună, cei 2 fiind "împrumutați" la Speranța Răucești respectiv Foresta Suceava și Viitorul Podoleni în cazul lui Alex.
Florin Anton: " Da așa este! Aștept să se înțeleagă cluburile...negociază zilele astea. Eu de abia aștept să se rezolve și plec. Ajunge să fac doar voluntariat! În ultimii ani am avut la pregătire toți portarii din club. Aerostar are ca și obiectiv în acest sezon locurile 1-3. Sincer, nu știu ce se va întâmpla la Piatra Neamț în această vară...eu caut liniște și siguranța zilei de mâine. Vreau ca eu și munca mea să fie respectată. Am și eu o familie în spate, trebuie să le asigur toate cele necesare, asta e! Oricum sufletul meu este încă aici (nr.Piatra Neamț). Am muncit 10 ani aici, sper să fie bine în continuare peste tot...și aici și la Bacău. În legătură cu Teo Cîmpianu din ce cunosc, el va merge la CSM Bacău, se întoarce și el acasă. "
Startul pregătirilor pentru cel de-al 2-lea sezon de L3 la Piatra Neamț se va produce luni 15 iulie, reunirea componenților lotului ACSM Ceahlăul urmând a avea loc la stadionul Municipal, ora urmând a fi comunicată din timp, eveniment la care, evident, se va afla și Sportul nemțean de performanță.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu