luni, 15 iulie 2019

Fotbal - liga a 3-a, Seria I | Interviu Gabriel Rădulescu - antrenor principal CSM Ceahlăul

Gabriel Rădulescu - antrenor principal CSM Ceahlăul: 
" Vacanța s-a încheiat, ne-am întors la treabă, sperăm să fie toate lucrurile așa cum ne dorim. Stabilitate financiară, jucători cu experiență, perspective mai bune, o clasare net superioară în campionat, sperăm să fie mult mai bine. Nu s-a stabilit până acum un obiectiv, o să îl facă conducătorii clubului în zilele următoare. Noutăți avem deocamdată doar un portar și un jucător de câmp, urmează să mai vină câțiva jucători în zilele următoare. În perioada de pregătire toți jucătorii trebuie să confirme, să se pregătească, să muncească. O să facem treburile asa cum trebuie. Avem un lot tânăr, ne trebuie în continuare 4-5 jucători cu experiență și cu valoare. Avem noutăți și în staff-ul tehnic: acum să vedem și dacă vor semna contractele, domnul preparator fizic și domnul antrenor cu portarii...este vorba să vină și un antrenor secund. Vom vedea. Eu zic că într-o săptămână - două trebuie să se pună toate lucrurile la punct. Este vorba și de cazare, masă, jocuri de pregătire, salarii, noi contracte, etc. În legătură cu meciurile de verificare: pe 27 iulie jucăm cu Șomuz Fălticeni, pe 31 iulie avem turul I în Cupa României, pe data de 7 august  jucăm cu Bucovina Rădăuți iar pe data de 10 jucăm în deplasare la Odorheiu Secuiesc, iar cel mai probabil pe 14 august în turul următor din Cupa României. Sperăm să jucăm pe terenuri cât de cât bune în Cupa României. Referitor la jucătorii care nu mai sunt în lot: tot jucătorii care au fost la noi și-au adus un aport la echipă, din liga a 5-a, în liga a 4-a, apoi în liga a 3-a...normal că există un regret. Unii dintre ei au ales altceva, nu putem să-i oprim. La alții s-a terminat contractele, cei din conducere consideră că pot aduce pe posturile lor jucători mai buni. Noi ca antrenori trebuie să ne facem treaba cu jucătorii pe care îi avem la dispoziție. Eu cred că în acest sezon va fi un campionat mai tare la liga a 3-a. Eu așa cred. Cu echipe mai echilibrate, mai puternice financiar. Eu cred că jumătate din formații vor fi foarte bune și bune. Eu asta simt după anul pe care l-am parcurs. Am văzut echipe cu experiență la liga a 3-a. Nu neapărat cu un joc spectaculos, dar care au jucat la rezultat și și-au atins obiectivele. Jucătorii până la urmă fac diferența prin experiența lor și prin calitate. Apoi rezultatele sunt influențate și de șansă și de deciziile arbitrilor, din păcate noi în returul stagiunii trecute ne-am confruntat cu astfel de probleme. Și în deplasare și acasă. Cred că cel puțin 7-8 puncte puteau fi ale noastre și atunci și clasarea noastră putea fi mai sus. Este adevărat și că datorită lipsei de experiență și a lotului foarte tânăr, am suferit mai ales acasă, nu ne-am putut exprima cum ar fi trebuit. Să nu uităm nici de starea terenului...în deplasare nu am avut presiune, în marea majoritate a meciurilor am jucat bine și chiar am lăsat o impresie bună. Am pierdut aproape toate meciurile la un gol diferență. Și asta spune multe despre cum s-a jucat campionatul. În retur am avut problemele mari pe care le-am avut...chiar am avut emoții în ceea ce privește mersul echipei în campionat. s-a terminat totul cu bine putem să spunem. Sperăm că anul ăsta să fie mult mai bine. Legat de partea financiară...da, eu așa am informații, că cel puțin 2 sponsori vor mai veni la echipă. Plus Consiliul Județean care să vedem dacă semnează contractul de parteneriat. Firma RIFIL ne susține în continuare, dar mai căutăm și alți sponsori. Ca și obiectiv, sper ca conducerea să fixeze un obiectiv realist, pentru ce va fi în cadrul lotului, ca și salarii, ca și condiții...pentru că avem mulți jucători care nu sunt de aici, este vorba de cazare, masă, vitaminizare, refacere. Chiar dacă suntem la liga a 3-a și efortul acesta trebuie cumva susținut. Cu juniorii trebuie să avem răbdare, au nevoie și de modele, vorbesc de seniori, ei trebuie să crească cu răbdare. Nu putem arunca copii de 16-17 ani la liga a 3-a. Cazul celor care au jucat în sezonul trecut este un caz fericit, au o bază, au pregătire în spate. Dar în continuare căutăm jucători buni, dar știți cum este: trebuie să le oferi salarii, prime de obiectiv, bonusuri, este destul de complicat din punct de vedere financiar. Să sperăm că conducerea găsește resursele financiare care să ne permită să aducem și câțiva jucători buni, pentru ce avem noi nevoie. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu