vineri, 6 septembrie 2019

Fotbal - liga a 3-a, Seria I | Conferință de presă înaintea jocului de sâmbătă cu AFC Botoșani II cu participarea antrenorului Ștefan Ștoica și a fundașului central Vlăduț Andreș

CSM Ceahlăul Piatra Neamț joacă sâmbătă, 7 septembrie 2019, de la ora 17:00, meciul ce va conta pentru etapa a III-a a Ligii 3, Seria 1. Adversarul va fi FC Botoșani II, o echipă care vine la Piatra Neamț după ce în două jocuri disputate acasă până acum nu a reușit să câștige decât un punct. Tehnicianul gazdelor, Ștefan Stoica, a anunțat și ceva modificări în echipa de start față de duelul cu CSM Focșani, dar și între rezerve.


Ștefan Stoica, antrenor principal CSM Ceahlăul Piatra Neamț:
”Nu știm foarte multe lucruri despre adversar, dar și ei alcătuiesc o echipă tânără, care joacă mult pe atac și care încearcă să controleze balonul pentru că jucătorilor tineri le place acest lucru. În același timp și noi avem o echipă tânără, dar ne dorim ca mâine (n.n. - sâmbătă, 07.09.2019) să luăm cele trei puncte.
Dacă vor avea sau nu jucători de la echipa mare contează mai puțin, fiindcă noi trebuie să intrăm pe teren ca Ceahlăul Piatra Neamț, să demonstrăm că avem echipă bună, care poate să joace. Noi ne prezentăm cu jucători tineri și foarte valoroși, chiar unul este aici lângă mine (n.n. – face referire la Vlad Andreș). Din prima zi i-am spus că am avut șansa să fiu cu ani în urmă antrenor la Internațional Curtea de Argeș și Chiricheș avea atunci tot 19 ani, iar eu i-am spus lui Vlad: «ești mai bun decît era Chiricheș la 19 ani». Am foarte mare încredere în el și în ceilalți tineri ai noștri. Echipa asta, dacă ar juca împreună doi ani ar crește foarte mult, dar noi nu putem să așteptăm atâta timp, pentru că noi trebuie să câștigăm fiecare joc”.
Antrenorul Ștefan Stoica a vorbit și despre cum a evoluat echipa în ultimele 2-3 săptămâni, despre progresele înregistrate la antrenamente și la jocuri.
" Jucăm puțin mai repede, aș vrea un pic mai agresiv, dar aici este o problemă, fiindcă agresivitatea vine dintr-o foarte bună rezistență de joc, care nouă ne lipsește în momentul de față. O să conpensăm cu dăruire, cu lucruri care trebuie să le facem mai bine. Nu neapărat rezistența fizică, pentru că aici stăm bine, echipa merge pe drumul cel bun. Rezistența de joc față de rezistența de antrenament, aici este o diferență destul de mare. Noi ne antrenăm bine, nu avem probleme, însă la meciuri nu avem forța necesară ca să presăm. Noi trebuie ca echipă să presăm pe tot terenul. Încă nu am reușit clar. Ultimul meci ne-a încurcat puțin, am intrat foarte greu în joc, să poate să fie și faptul că am avut săptămână în care am avut 3 jocuri oficiale, tinerețea, oboseala puțin, pentru că este totuși o distanță. Noi am făcut antrenament dimineața în ziua jocului, dar asta nu este ca o scuză, eu am să îmi asum întodeauna tot ce este rău. Vreau să le dau pshihologia de învingător, pentru că noi suntem cei maturi cu experiență, noi suntem cei care greșim, însă dorim să îi învățăm să joace corect fotbal. Și fără stres, nu vreau stres...jocul de fotbal este ceva extraordinar, să te joci, să fii sportiv și să câștigi bani. Mai frumos de așa, nu cred că există. Cu siguranță există și stresul care apare acum când s-a ridicat ștacheta. Dacă până acum se juca ca să se joace, să fie o echipă în liga a 3-a, acum noi trebuie să jucăm ca să fim primii. Și lucrul acesta are clar începutul mai ezitant. Nu putem să ajungem mari sportivi cu jumătăți de măsură. Este foarte bine că am câștigat prima etapă (nr. 2-1 cu CS Știința Miroslava), am pierdut a doua etapă (nr.1-2 la CSM Focșani 2007) la un adversar care eu spun că o să fie în primele locuri, este foarte bine organizat, ceea ce mă deranjează este că suntem la al 2-lea joc în care se dictează penalty împotriva noastră, ambele consider eu acordate prea ușor. Noi jucăm cu jucători tineri români, e adevărat că avem și străini, foarte tineri, de 19 ani, de 17 ani la liga a 3-a, ceea ce este foarte bine pentru România, acești tineri vor avea în viitor de unde să aleagă. Eu pot să spun că L3 este mai greu acum de jucat ca la L2."
Antrenorul Ștefan Stoica a vorbit mai apoi și despre rezultatele înregistrate până acum în seria I.
" În primele jocuri nici nu putem avea cu exactitate ce poate fiecare echipă. Primele 3-4 etape oriunde în lume, se pot întâmpla rezultate care nu sunt conforme cu statutul fiecărei echipe. Primul joc la pierdut Focșaniul, sincer nu mă așteptam, însă pe teren merita Ozana să câștige. Le-am spus și băieților, cred că diferența nu este foarte mare. Poți să câștigi cu oricare adversar, dar dacă prinzi o zi mai proastă, cu o șansă poți să pierzi."
Tehnicianul formației CSM Ceahlăul anunță modificări în formația de bază pentru jocul cu FC Botoșani, fiind decis să acorde credit și celorlalți componenți ai lotului care au jucat mai puțin sau deloc până acum.
" Trebuie să vedem toți jucătorii, eu cred că nu este diferență enormă între băieții noștri. Toți o să ajute pentru ca echipa asta să fie acolo în față. Nu este nimeni titular sau rezervă. Aici, toată lumea trebuie să fie pregătită. În linii mari, 7-8 jucători o să rămână în teren, cam aceeași, însă cel puțin la jucătorii tineri, o să le dau șansă la toți, să ne arate o imagine perfectă a băieților. Pentru că am venit direct la joc, fără 5-6 meciuri de verificare în care să-mi dau seama clar care este valoarea, pentru că v-am spus, antrenamentul este una, meciul este alta. Noi trebuie să mergem să câștigăm toate meciurile...am spus-o! Infrastructură este, singurul impediment care intervine, este experiența noastră. Dar asta în același timp ne dă speranța că progresăm. Progresăm și cu siguranță vom progresa.Avem jucători tineri, jucători valoroși după părerea mea, dar ne mai trebuiesc câteva meciuri ca să găsim formula ideală...CHIMIA ! Avem probleme, încă nu suntem agresivi, dar o să vină și lucrul acesta "

Vlăduț Andreș - fundaș central CSM Ceahlăul:
" Anul trecut formam pe linia de fund o linie mult mai experimentată, Marius Rusu avea 29 de ani, Flavius Dumbrăvean 23 de ani, anul ăsta este puțin mai dificil, în stânga și în dreapta mea am doi coechipieri cu care nu vorbim aceeași limbă, doar cu Fomba schimb câteva cuvinte în engleză...dar chiar și așa lucrăm zi de zi la antrenamente, de asta ne pregătim să putem totul la punct, pentru ca în meciurile următoare să ne înțelegem mult mai bine, să nu mai avem problemele pe care le-am avut la Focșani. Ne ajută foarte mult și Barna, până la urmă este căpitanul nostru, jucător cu experiență și la liga a 2-a, sperăm să ne coordoneze la fel de bine ca și în campionatul trecut. La primul joc de acasă am văzut că și atitudinea suporterilor s-a schimbat, ne-au susținut, chiar strigau pentru noi, sperăm că vom demonstra că merităm și să vină câți mai mulți suporteri în tribună și să câștigăm. Atmosfera este bună, ne simțim bine la antrenament, Mister a știut să ne facă să ne înțelegem între noi, antrenamente sunt frumoase...Obiectivul este îndrăzneț dar luptăm. Am fost puțin surprinși la aflarea obiectivului ținând cont că sezonul trecut am terminat pe locul 10, au fost ceva probleme, a fost puțin surprinzător, dar anul acesta din ce se vede până acum totul este bine și avem jucători buni care cred eu pot să ne ajute și de c enu să îndeplinim obiectivul. În perioada de pregătire am avut ceva probleme medicale în zona inghinalului, am pierdut 5 săptămâni din pregătire, dar acum sunt 100%, nu mai am nicio problemă."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 4-a, seria VEST | Final de sezon regular: ACSM Ceahlăul II, CS Speranța Răucești și FC Pietricica Site Bau s-au calificat în play-off. Rezultatele ultimei etape și clasamentul sezonului regular

Etapa a 22-a (28 aprilie) CS Speranța Răucești 3-2 AS Viitorul Podoleni FC Pietricica Site Bau ...