vineri, 6 septembrie 2019

Fotbal liga a 3-a, Seria I | Preparatorul fizic Cristian Naciu s-a despărțit de ACSM Ceahlăul prin demisie! Oficialii grupării pietrene s-au arătat suprinși de decizia lui Cristian

Pe pagina oficială de facebook a clubului a apărut ieri știrea că preparatorul fizic Cristian Naciu s-a despărțit de gruparea ACSM Ceahlăul Piatra Neamț chiar înaintea jocului cu AFC Botoșani II.
Contactat de Sportul nemțean de performanță, Cristian avea să ne confirme știrea precizându-ne că decizia de a demisiona îi aparține în totalitate.
" Prea multe nu am ce să declar. A fost decizia mea de a rezilia contractul și de a părăsi acest proiect. Am reziliat pe cale amiabilă, domnul președinte Roca m-a înțeles. Vreau să le urez mult succes în atingerea obiectivului, acela de a promova. Momentan nu am nicio altă ofertă pe care să o analizez, însă mi-aș dori să rămân în performanța sportivă. "
Președintele executiv Marin Mitran ne-a confirmat telefonic demisia preparatorului fizic Naciu, ținând să ne precizeze că a decizia lui Cristian a fost o surpriză și pentru el.
" A fost decizia lui personală, nu l-am îndepărtat noi. El s-a retras singur, el a vrut să plece...nu l-a dat nimeni afară! El ne-a  spus că nu mai vine cu plăcere la muncă, că nu mai are motivație și vrea să facă altceva. Noi l-am primit bine, părerea mea este că el este influențat, noi i-am urat succes, i-am mulțumit pentru munca depusă la noi. Eu îi doresc succes în carieră și îmi pare sincer rău că s-a lăsat așa repede. De la Daniele (nr.Daniele Nervi) ar fi avut foarte multe de învățat. "
Cristian Naciu a jucat fotbal, la nivel de juniori, în curtea lui FC Ceahlăul, pentru grupele profesorilor Ioan Tănase și Vasile Niță
La CSM Ceahlăul, Naciu a venit din anul 2017 la recomandarea președintelui Cătălin Roca, pe când echipa activa în campionatul județean de Liga a IV-a.
Cristian este absolvent al Universității "Al.I.Cuza" Iași - Facultatea Ed.Fizică și Sport, cu specializare "Fitness și estetică corporală" .
Colegii de echipă l-au vorbit, mereu, numai de bine pe preparatorul fizic pietrean. 
" Cristi este un copil serios, tânăr, muncitor, bine școlit. Plecarea sa din stafful echipei semnifică o pierdere ", spun foștii colaboratori ai lui Cristian Naciu.
În stafful formației de liga a 3-a pietrene, CSM Ceahlăul, singurul preparator fizic rămas este italianul Daniele Nervi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Volei masculin - cadeți U-17 | CSM București, campioană la volei masculin U17, ediția 2023/ 2024. CTF Mihai I și LPS Suceava au completat podiumul. LPS Piatra Neamț a încheiat pe locul 6

  La Suceava s-a disputat unul dintre cele mai echilibrate turnee finale, dacă nu cumva cel mai echilibrat de la introducerea sistemului cu ...