miercuri, 24 februarie 2021

Fotbal liga a 3-a, Seria I | Ricardo Mihalache VREA a 3-a PROMOVARE la rând a carierei cu ACSM Ceahlăul Piatra Neamț

Ricardo Mihalache este un jucător ce a ales să se alăture în această iarnă, PROIECTULUI de la Piatra Neamț. Atacantul de 25 de ani este crescut de Dinamo, a evoluat apoi în L3 la Cernavodă, iar în plan fotbalistic a REUȘIT 2 promovări succesive cu SCM Gloria Buzău în 2019 și respectiv Unirea Slobozia, un an mai târziu.
" Am venit la Ceahlăul Piatra Neamț pentru că aici este o echipă de tradiție, un PROIECT frumos, jucători tineri, cu ambiție, și sper să reușim lucruri mărețe începând chiar din acest sezon. Am făcut junioratul la Dinamo, apoi am mers la Cernavodă, în L3, după aceea la Gloria Buzău, formație cu care am reușit promovarea la L2, apoi anul următor la Unirea Slobozia, formație cu care de asemenea, am reușit promovarea, iar acum, sunt la Ceahlăul. În acest sezon, mai sunt din punctul meu de vedere puține jocuri, unde diferența de 6 puncte pare destul de mare. 
Însă, am încredere în grup, în echipă, sper să începem bine primele 2 jocuri care din punctul meu de vedere sunt cele mai importante, unde dacă vom câștiga primele 2 jocuri, vom intra și noi în cărți. M-am acomodat foarte bine, un grup tânăr, jucători cu un caracter frumos, în mare parte sunt mulțumit și fericit că sunt aici. Da, din punctul meu de vedere stilul de joc al echipei este un stil care mă avantajează, un joc de pase, de combinații, și de viteză, iar eu cred că mă încadrez în acest stil de joc. Ca orice atacant, se gândește să marcheze cât mai mult, însă din punctul meu de vedere este important, în primul rând, să câștige echipa. Dacă marchez eu e foarte bine, dar important la fiecare meci sunt cele 3 puncte. 
Suporterilor le transmit să aibă încredere în noi, iar dacă o să se dea drumul spectatorilor pe stadioane, îi așteptăm lângă noi alături " .
Deși în jocurile de pregătire, principalul Rădulescu a acordat minute până acum tuturor jucătorilor din lot, Ricardo Mihalache și-a trecut deja de 4 ori numele pe lista marcatorilor: de 2 ori în confruntarea cu CSM Bacău (6-1) și câte o dată în victoriile cu același scor: 2-0 cu CS Aerostar Bacău și respectiv SR Brașov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 2-a, play-out | Pentru Bogdan Bacalu accidentarea de la Mioveni din partida cu CFC Argeș a pus capăt sezonului. Verdictul crunt al medicilor, unde va fi operat și situația lui contractuală cu clubul de sub Pietricica

  Accidentarea survenită în tabăra nemțenilor în ultimul joc din turneul play-out de la Mioveni din confruntarea cu CFC Argeș a fundașului l...