duminică, 7 iulie 2024

Exclusiv | Răzvan Pîntea merge la Unirea Alba Iulia să pună umărul la promovarea în L2 sub comanda experimentatului antrenor Alexandru Pelici. Fostul decar al nemțenilor fusese împrumutat sezonul trecut la RIVALA CSU Alba Iulia

 

Răzvan Pîntea a revenit în această vară la Piatra Neamț la reunirea Ceahlăului pentru noul sezon de L2 după expirarea împrumutului la formația de liga a a 3-a CSU Alba Iulia acolo unde a făcut un sezon reușit, cu goluri și asisturi reușind calificarea în play-off, turneu încheiat de universitarii din Alba Iulia pe locul 4 după formațiile CS Gloria 2018 Bistrița Măsăud, CS Unirea Ungheni și ACS Mediaș 2022,
Din păcate după câteva zile de antrenamente la Piatra Neamț, Răzvan Pîntea nu a fost păstrat în lot de tehnicianul italian Marco Veronese, așa că tehnicul mijlocaș nemțean lansat în fotbalul mare de profesorul Gabriel Rădulescu a trebuit să își găsească pentru noul sezon o altă formație. 
De serviciile talentatului mijlocaș nemțean s-a arătat interesată gruparea Unirea Alba Iulia, o formație care s-a întărit mult în această vară și care sub comanda experimentatului Alexandru Pelici își  dorește ca și obiectiv promovarea la L2. 
Văzută în Alba Iulia drept trădarea secolului, cunoscută fiind rivalitate dintre cele 2 formații din orașul marii Uniri, mutarea lui Răzvan la Unirea Alba Iulia va fi perfectată oficial mâine 8 august, dată la care are loc și reunirea formației pregătită de Alexandru Pelici.

" Da, bună ziua...așa este! Mâine este reunirea lotului la Unirea Alba Iulia, unde voi fi prezent. Din ce se pare este un proiect serios acolo și cred că sunt șanse de promovare la L2. Alexandru Pelici este un antrenor experimentat, m-au dorit mult cei de acolo, mă bucur că voi juca pentru Unirea. Referitor la rivalitatea din oraș cu cealaltă formație CSU, acolo unde eu am evoluat în sezonul trecut, cred că mă regretă cei de acolo, m-am înțeles bine cu ei în stagiunea trecută, cred că le pare rău că am ales să merg la Unirea. În principiu ne-am înțeles să semnăm pe 2 ani. La Unirea s-au făcut deja câteva  transferuri foarte bune pentru acest nivel, se dorește promovarea, de aceea am și decis să merg la ei. "
Răzvane, să îmi spui dacă regreți că nu ai rămas la Ceahlăul, ce părere ai de noua conducere, de antrenorul italian, despre modificările numeroase din lot și cum crezi că va juca echipa în noul sezon de L2?
" Nu neapărat...doar că era liga a 2-a. Dar eu zic că am făcut o alegere bună să merg la Alba Iulia. Acum rămâne de văzut dacă am ales bine. Legat de Ceahlăul, am văzut venirea noului președinte (n.r. Marcel Pușcaș va fi de marțea viitoare noul președinte la Ceahlăul), eu zic că este un plus mare pentru echipă, este un om cu experiență multă. Cred că o să fie mai tare liga a 2-a anul acesta, echipele sunt mai bune, dar eu am încredere că o să fie o treabă bună la Piatra Neamț. Despre antrenorul italian...este un antrenor bun, cu multe idei de joc. Se vede că vrea ca echipa să joace fotbal, un fotbal frumos, ofensiv, cu multe combinații. Am observat că îi place sistemul 1-4-3-3 și cred că pe acesta îl va folosi și în campionat. "
CSM Unirea Alba Iulia demarează luni, 8 iulie, pregătirile pentru viitoarea stagiune, una în care obiectivul formației din Cetatea Marii Uniri este promovarea în Liga 2, la fel ca în ediția precedentă, când însă nu s-a reușit acest lucru, ajungându-se în play-out. Primul antrenament este prevăzut după-amiaza, la ora 18.00, la Stadionul „Cetate”. Din 15 iulie, gruparea din Cetatea Marii Uniri pleacă în cantonament centralizat în Slovenia.
Campania de transferuri cuprinde până în prezent 7 nume: portarii Dennis Berța (Hermannstadt), Darius Roman (Corvinul Hunedoara), Ștefan Blănaru (atacant, CS Mioveni), Ionuț Balaur (fundaș, FC Argeș), Albert Voinea (atacant, Viitorul Pandurii Tg. Jiu), Amir Jorza (mijlocaș, ACS Tg. Mureș) și mijlocașul Ionuț Tănase. Dintre aceștia, 4 am mai colaborat în trecut cu Alexandru Pelici. 
Pe lista despărțirilor figurează portarii Korbl și R. Paulleti (a apărat în finala Under 19), apărătorii E. Codrea și P. Codrea, I. Grozav (va rămâne în cadrul clubului), Ciaun (împrumutat de la Poli Iași) și sârbul Lalici, mijlocașii C. Cristea și Frăsineanu (nu a evoluat în 2024 din pricina unei accidentări) și atacantul M. Codrea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu