marți, 16 iulie 2024

Fotbal liga a 2-a | LEGENDA Angelo Alistar a pus ghetele în cui la 48 de ani însă va continua în sfaff-ul galben-negrilor în poziția de team-manager!

 

A promovat pe teren la L4 la 48 de ani, o vârstă la care alții ies la pensie din aparatul bugetar...
Fiul său Tudor Alistar (2009) a fost cooptat în lotul formației mari, însă tatăl său Angelo, nu a putut sta departe de  fotbal. 
Sâmbătă pe caniculă, la Focșani, l-am văzut sosind la meci împreună cu noul președinte executiv Marcel Pușcaș, tot atunci aducându-se la cunoștință că Angelo Alistar va fi noul team-manager al grupării de sub Pietricica. 
Originar din Piatra Neamț, Angelo Alistar a evoluat la Ceahlăul mai mult de 120 de partide. De asemenea, a fost titular în ambele meciuri jucate de galben-negri cu Juventus Torino, în 1999. Palmaresul său cuprinde două titluri în Cupa României, pe când îmbrăca tricoul lui Dinamo București.
Într-un mini-interviu ce a apărut pe pagina oficială a clubului CSM Ceahlăul, Angelo Alistar acceptă noua provocare în cariera sa din dorința de a aduce un plus clubului pe care l-a slujit, de a autoperfecționa și crește împreună cu clubul, are nevoie de susținerea suporterilor acum la început de drum, așa cum are nevoie și echipa, una nouă, tânără, cu un obiectiv greu de atins în sezonul ce debutează la începutul lunii august, menținerea la L2.

INTERVIU

💛🖤
𝐓𝐞 𝐚𝐬̦𝐭𝐞𝐩𝐭𝐚𝐢 𝐬𝐚̆ 𝐯𝐢𝐧𝐚̆ 𝐨 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥 𝐝𝐞 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐭𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐜𝐥𝐮𝐛?
𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚𝐫: Sincer să fiu nu mă așteptam și nu aș vrea să se creadă ca m-am implicat anul trecut la “Ceahlăul 2” pentru a primi funcții. Dar mă bucur că am șansa să lucrez în fotbal și de aici înainte.
💛🖤
𝐏𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐨 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐚𝐧𝐚̆ 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐬-𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐚̆𝐫𝐭̦𝐢𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐞 𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧, 𝐜𝐚 𝐟𝐨𝐭𝐛𝐚𝐥𝐢𝐬𝐭, 𝐜𝐮𝐦 𝐭̦𝐢 𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐮𝐥 𝐜𝐚̆𝐭𝐫𝐞 𝐨 𝐦𝐞𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐜𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚̆ 𝐬̦𝐢 𝐦𝐮𝐧𝐜𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐛𝐢𝐫𝐨𝐮?
𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚𝐫: Iau totul ca pe o provocare. Cert este că nu prea este timp pentru acomodare, dar sunt sigur că mă voi descurca și în aceasta nouă postură. Și vreau să înțeleagă toată lumea că îmi voi da silința pentru a aduce un plus clubului.
💛🖤
𝐂𝐚̂𝐭 𝐝𝐞 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐢 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮𝐥 𝐜𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐜𝐦𝐚𝐢 𝐥𝐚 𝐜𝐥𝐮𝐛𝐮𝐥 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐳𝐢𝐧𝐭𝐚̆ 𝐨𝐫𝐚𝐬̦𝐮𝐥 𝐧𝐚𝐭𝐚𝐥, 𝐏𝐢𝐚𝐭𝐫𝐚 𝐍𝐞𝐚𝐦𝐭̦?
𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚𝐫: Este un aspect foarte important și vreau să le mulțumesc celor din conducerea clubului că s-au gândit la mine. Îmi doresc să progresăm împreună, să devenim mai buni de la zi la zi și să oferim suporterilor și sponsorilor motive de bucurie.
💛🖤
𝐂𝐚̆ 𝐭𝐨𝐭 𝐯𝐞𝐧𝐢 𝐯𝐨𝐫𝐛𝐚 𝐝𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐨𝐫𝐭𝐞𝐫𝐢, 𝐜𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐚𝐣 𝐥𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐦𝐢𝐭̦𝐢 𝐬𝐮𝐬𝐭̦𝐢𝐧𝐚̆𝐭𝐨𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐂𝐞𝐚𝐡𝐥𝐚̆𝐮𝐥𝐮𝐢?
𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚𝐫: Îmi doresc să vină în număr cât mai mare alături de echipă. Nu trebuie să uite că jucătorii au mare nevoie de suportul lor și să aibă încredere că lucrurile sunt pe drumul cel bun. Am văzut și-n sezonul precedent ce înseamnă pentru echipă să joace cu mulți oameni în tribune și sunt convins că prezența lor va aduce un plus de elan echipei măcar la jocurile de pe propriul teren.

Foto: SNP și CSM Ceahlăul - facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal juniori republicani U-16 | Elevii profesorului Lidi Chertic de la LPS Piatra Neamț se mențin lideri, victorie concludentă cu LPS Iași. Rezultatele complete ale etapei a 5-a și clasamentul actualizat

Etapa a 5-a (21 septembrie) ACS   Academia Didi Iași 11-1 CSM Focșani 2007 LPS Piatra Neamț ...