sâmbătă, 8 iunie 2019

Fotbal - liga a 3-a, Seria I | EXCLUSIV: Interviu cu Gabriel Rădulescu - antrenor principal al grupării de sub Pietricica: "CSM Ceahlăul trebuie să se dezvolte: este nevoie de stabilitate financiară și de oameni de calitate în club. Sezonul următor ne dorim un loc în primele 6"

CSM Ceahlăul Piatra Neamț a încheiat primul sezon de liga a 3-a pe locul 10 în seria I, un loc în clasament sub obiectivul trasat de conducere la startul ediției de campionat și asumat de staff-ul tehnic în vara lui 2018. 
Însă ca să fim corecți până la capăt, Sportul nemțean de performanță pe lângă statisticile seci și clasamentele detaliate prezentate în radiografie, dacă le-ați ratat le puteți găsi AICI (https://danesanu.blogspot.com/2019/06/radiografia-primului-sezon-de-liga-3-al.html) , a ținut să prezinte și punctul de vedere al antrenorului principal – Gabriel Rădulescu, cel care s-a aflat la cârma noului Ceahlăul în ultimul an și jumătate. 
Aflat în vacanță de pe data de 31 mai, tehncianul principal al formației de L3 din Piatra Neamț a acceptat să ne acorde un interviu, într-o zi de sărbătoare, zi în care impresiile și concluziile după finalul stagiunii recent încheiate s-au mai decantat. Care este la ora actuală situația financiară, despre restanțele salariale și primele de joc, dar și despre jucătorii cărora le expiră contractul cu CSM Ceahlăul în această vară, despre toate acestea, profesorul Rădulescu aduce lămuriri. 
Preocupările și grijile pentru noul sezon sunt abia la început. Despre stabilitate, creșterea clubului, programul de pregătire, aspirațiile și obiectivele pentru noul sezon, eventuale transferuri, plecări dar și veniri, tot ceea ce interesează la această oră pe cei care urmăresc cu atenție activitatea la singurul club de fotbal din Piatra Neamț angrenat într-o competiție oficială, organizată de FRF, le puteți afla dacă aveți răbdarea să urmăriți materialul ce urmează. 
“ Am luat vacanță pe data de 31 mai, există posibilitatea să ne reunim în jurul datei de 15 iulie, referitor la situația financiară de la club...mai sunt restanțe în ceea ce privește primele de joc. Din ce am înțeles în zilele următoare se va achita salariul pe luna aprilie...s-a achitat salariile pe februarie și martie, urmează să fie făcută plata salariului și pe luna aprilie. Practic, vom fi cu salariile la zi, mai rămâne plata primelor de joc din retur. Nu este o sumă foarte mare, să sperăm că se vor plăti, pentru că este normal ca jucătorii să își primească drepturile salariale.
La final de contract dintre jucătorii care au evoluat la echipa mare...este vorba de Cristian Copoț-Barb, Cosmin Țapu, Răzvan Sârbie și Codrin Coteț, acesta din urmă a evoluat doar la juniori. Aceștia sunt jucătorii care sunt la final de contract. Dintre jucătorii cu experiență pe care îi avem în lot, portarul Barna este un jucător foarte important pentru noi, sper din toată inima să rămână alături de noi, pentru că aduce un plus de echilibru și valoare și ar fi mare nevoie de el în continuare. Vis-a vis de ceilalți jucători cu experiență, (Marius Rusu Flavius Dumbrăvean, etc) urmează să facem o analiză corectă a fiecărui jucător pe post, să vedem exact prin ce și-a adus fiecare dintre ei contribuția, ce comportament au avut de-a lungul campionatului din toate punctele de vedere și să vedem pe cine se mizează în continuare. Este posibil să fie schimbări la nivelul lotului, și la plecări și îmi doresc și la veniri, să putem să bifăm câteva transferuri bune. Să vină jucători cu calitate, cu experiență și mai ales cu caracter frumos. Cezar Strat mai are contract cu noi 2 ani, la fel și în cazul său, vom face o analiză corectă, să vedem aportul lui la echipă, să vedem ceea ce avem de făcut în continuare. Referitor la jucătorii tineri, care au jucat titulari meci de meci, aici mă refer la cei trei din 2000: Răzvan Pîntea, Ovidiu Toma, Vlăduț Andreș aș dori să continue alături de noi, însă referitor la ei sunt deja discuții și oferte, nu clare, dar sunt echipe de liga a 2-a interesate de ei, mai ales pentru că în seznul viitor la liga a 2-a trebuie să joace 2 jucători din 2000 pe întreaga durată a jocului. Dacă clubul ar avea stabilitate financiară, condiții mult mai bune decât am avut anul acesta, noi am dori să îi păstrăm, ei sunt jucători foarte importanți pentru noi. Deja au acumulat experiență, au avut un randament bun, fac parte din nucleul de bază. De asemenea, Oteliță...un jucător care a crescut foarte mult în retur, un jucător de nici 17 ani împliniți, el mai are 2 ani de contract cu noi, deci este un jucător pe care ne bazăm în viitor. Din punctul meu de vedere ar mai trebui promovați câțiva juniori, mai ales din rândul celor care au terminat junioratul, este vorba de cei din anul 2000. Mă refer la Florea, Lupașcu, Iorga, Hodorogea, dar și jucători din 2001: Curpăn, Gabor, jucători de 2002 foarte buni: Moroșanu, Marius Matei, Alex Rusu, juniori care sunt deja în vizorul echipei mari. Nu l-am omis pe Domșa junior, el a suferit o accidentare gravă în luna martie, este operat de ligamente încrucișate, să sperăm că din toamnă va reveni la pregătire, este un jucător de perspectivă. El a jucat 2 ani și jumătate la Dinamo, a revenit la noi, a jucat la ELITA și a prins și 2 jocuri la L3 ”. 
Antrenorul Gabriel Rădulescu a vorbit despre seznul recent încheiat de liga a 3-a, despre nivelul competiției. Despre promovarea formației SCM Gloria Buzău, dar și despre parcursul celorlalte formații fruntașe care s-au luptat pentru primele locuri din seria I. 
“ Nu atât despre faptul că SCM Gloria Buzău a fost favorită certă, ei în retur față de tur, au adus foarte mulți jucători buni pe fondul stabilității financiare, chiar au defilat în retur. Mă uitam la jocul cu noi…în retur au avut 9 titulari noi. Au rămas 2 jucători în primul 11, Androne- jucător din 1999 și veteranul Ciprian Petre. Au apărut jucători străini, 2 jucători de culoare, fundașul central a jucat în tur la Pandurii Tg.Jiu în L2, celălalt străin, mijlocașul central venit din Portugalia, plus jucători care au evoluat în L1: Cristian Danci, Adrian Enescu, din liga a 2-a, Bogdan Chipirliu și Mihalache. SCM Gloria Buzău a avut un buget imens, peste 1 milion și jumătate de euro, chiar nu au avut probleme în retur. SC Oțelul Galați a scăzut foarte mult în retur, practic ei nu am mai adus jucători valoroși…și în meciul cu noi, dacă era un arbitraj corect, impartial, nu ar fi reușit să câștige. Noi la Galați, am pierdut 3 puncte importante, 3 puncte mari. Referitor la formațiile sucevene…noi anul trecut am făcut un amical cu Rădăuțiul la Roznov și am spus încă de atunci că Rădăuțiul este o formație de locurile 1-3 și nu m-am înșelat. Au avut la conducere 2 oameni de calitate, Dorin Goian și Daniel Bălan plus că au avut un nucleu de jucători mai vechi, plus că au și venit 3-4 jucători care veniseră de la Foresta, jucători ce au jucat la liga a 2-a: Dănilă, Cerlincă și mai ales Stănescu. 
Foresta Suceava, la rândul lor a fost o echipă bună, o echipă cu jucători experimentați, o echipă care își dorește an de an să urce la liga a 2-a, sunt ceva convulsii în organizarea lor, cu datorii la stat, da…totuși au terminat și ei destul de sus, au echipă bună, probabil să se bată în campionatul următor la promovare. Metalul Buzău este o echipă preocupată de joc, o echipă matură, cu jucători care au trecut prin liga 1, prin liga a 2-a, o echipă experimentată. O echipă care joacă la rezultat. Și în tur și în retur, ne-au bătut la un gol diferență, 1-0 și 2-1, eu consider că în ambele jocuri nu meritam să pierdem. Cu excepția meciului cu SCM Gloria Buzău în care am pierdut clar, în celelalte 12 înfrângeri, toate au fost la 1 gol diferență. De 7 ori am pierdut cu 0-1 și de 5 ori cu 1-2. Finalurile de joc, cu jucători mai experimentați, puteam să le gestionăm altfel, la noi s-a văzut lipsa de experiență, iar apoi problemele pe care le-am avut în retur, lipsa jucătorilor care să facă diferența și ca experiență și ca mentalitate. “ .
Statistica arată faptul că în sezonul 2018-2019 al ligii a 3-a, seria I, CSM Ceahlăul s-a descurcat mai bine în deplasare decât pe teren propriu: 18 puncte au fost aduse din deplasare din totalul de 35. Antrenorul Gabriel Rădulescu încearcă să explice care au fost cauzele care au dus la acest parcurs oarecum atipic pentru formația din Piatra Neamț
“ Da, este adevărat. Am obținut mai multe puncte în deplasare – 18, decât pe teren propriu – 17. De ce? Pentru că afară presiunea este mai mică, în foarte multe jocuri din deplasare am dat de terenuri bune, unde s-a putut juca. Noi suntem o echipă tânără, o echipă preocupată de joc, care vrea să joace, nu refuză jocul, afară am fost avantajați de terenuri și am făcut jocuri bune, chiar dacă nu întodeauna rezultatele au fost pe măsură.
Acasă, anul acesta au fost din păcate probleme mari cu terenul central, Primăria a contact o firmă care a făcut niște lucrări greșite, mai există și presiunea și emoțiile inerente, pentru că știm cu toții, stadionul Ceahlăul are o istorie, o tradiție și te obligă! Nu am reușit întodeauna să ne exprimăm așa cum am pregătit jocurile, tocmai din cauza stării terenului și a emoțiilor, asta este părerea mea. Cu siguranță că se putea mult mai mult acasă, ne aducem aminte de meciurile din tur și retur, am pierdut jocuri la limită, în ultimele minute, a ținut mai mult și de șansă, poate câteodată și de deciziile arbitrilor, care au greșit mai mult sau nu, voit în defavoarea noastră. “ 
Sportul nemțean de performanță s-a interesat în numele cititorilor și iubitorilor fotbalului din Piatra Neamț despre perspectivele formației pietrene în viitorul sezon, dacă situația economică se poate înbunătăți, dacă pe lângă echipă mai pot veni și alți sponsori, investitori, pentru că în condițiile actuale, fără o susținere materială corespunzătoare nu se poate vorbi de o performanță superioară la Piatra Neamț în noul sezon. La nivelul juniorilor, clubul CSM Ceahlăul a efectuat deja o acțiune de preselecție pentru identificarea unor juniori de perspectivă ce ar putea face pasul la clubul pietrean, dacă condițiile financiare vor permite acest lucru.
“ Domnul președinte Roca poartă discuții de ceva vreme cu Consiliul Județean și cu firma RIFIL, să vedem exact pe ce bază financiară ne axăm la anul, știu că mai poartă discuții cu 2 oameni care și-ar dori să vină alături de echipă, și financiar și logistic, eu îmi doresc din toată inima ca CSM Ceahlăul să meargă înainte, are datoria asta față de suflarea fotbalistică nemțeană, dar din punctul meu de vedere, clubul trebuie să se dezvolte în toate compartimentele, iar din punct de vedere sportiv trebuie să treacă la alt nivel. Echipa ar trebui să se bată în viitoarea stagiune undeva acolo la primele 6 locuri, dacă am avea stabilitate financiară și condiții bune. Acumulând un an de experiență la nivelul ligii a 3-a și cu ceva jucători buni pentru acest nivel, adevărate caractere, eu zic că se poate juca și altceva. Da, ar fi ideal ca grupele de juniori A și B să continue și în următorul sezon la un nivel bun, să participe în Liga Elitelor, numai că și acolo, este important să vedem câți jucători vor face pasul la echipa mare și câți vor rămâne la juniori. Grupa de juniori B este acum într-un deficit de jucători, să vedem cu ce putem completa. Dar, depindem de partea financiară, pentru că dacă dorim să mai aducem câțiva juniori, depindem de cazare, depindem de masă, etc. Am făcut o preselecție la acest nivel, am găsit 7-8 baieți interesanți de la Onești, de la Cîmpulung, de la Vatra Dornei, care ar fi dornici să vină la Piatra Neamț. Dar sincer, ar trebui să le oferim condiții bune, ei sunt în pubertate, în plină dezvoltare, susțin un efort fizic și intelectual și dacă nu le oferim masă bună și condiții bune de antrenament, sincer mai bine rămân acolo unde sunt. 
Clubul CSM Ceahlăul are nevoie de întăriri pe toate fronturile în club: cele mai urgente posturi ar fi în viziunea tehncianului Gabriel Rădulescu cele de director sportiv, antrenor secund, om pe marketing dar și alți oameni de valoare care pot da greutate clubului, să îl ajute să se dezvolte pentru a atinge un alt nivel. Clubul pietrean organizează în zilele următoare un turneu zonal rezervat juniorilor B, cu sprijinul Primăriei Piatra Neamț. Antrerorul principal al “galbenilor” nutrește speranța ca în sezonul viitor susținerea autorităților locale și a mediului de afaceri să fie una mai consistentă. 
“ În primul rând, clubul ar trebui să aibă un director sportiv, pentru că sunt o grămadă de probleme organizatorice, legate strict de latura fotbalistică, de asemnenea am simțit pe parcursul sezonului trecut absența acută a unui antrenor secund. Să nu uităm că în primul sezon de liga a 3-a a fost domnul președinte Roca, am fost eu ca antrenor principal, domnul Florin Anton – antrenor cu portarii dar și cu funcție de antrenor secund, un preparator fizic – Cristian Naciu, un kinetoterapeut – Vlăduț Stan, un maseor – Ioan Stan, Vali Avădanei – antrenor la juniorii A și B, antrenor ce a preluat grupele de la mine, la care eu am lucrat 10 ani de zile, profesorul Codruț Domșa la juniorii C, profesorul Mahu la cele 3 grupe ale juniorilor B. Foarte puțini oameni în club…un număr de circa 160 de fotbaliști (seniori și juniori)!!! Ne mândrim cu lucrul acesta, totuși trăgând linie, consider că CSM Ceahlăul a făcut un pas mare în fotbalul de performanță, menționez că numele Ceahlăului și Piatra Neamțului a fost cunoscut din nou în lumea fotbalistică, prin echipa de liga a 3-a, prin grupele de juniori A și B ELITA. Să nu uităm că juniorii mari au jucat cu echipe de tradiție, puternic susținute financiar (FCSB, Dinamo, Viitorul Constanța, Rapidul, Ploieștiul, echipa privată de la Vaslui, Brașov, Focșaniul, Chiajna, Voluntari) – copii proveniți din cluburi puternice, cu logistică și baza materială.
Acum la juniori B, CSM Ceahlăul organizează un turneu zonal, cu 8 echipe (nr. ce va începe de luni 10 iunie). Promovăm foarte mult orașul, fotbalul în România, numai că avem nevoie de sprijin, avem nevoie de încredere, avem nevoie de susținere! Suntem puțini care ne dorim să continuăm ce am început în urmă cu 3 ani. Depindem foarte mult de latura financiară și disponibilitatea oamenilor de a da o mână de ajutor. Să sperăm că și Primăria ne va sprijini mai mult anul acesta, să sperăm că chiria la stadion va fi una modică, în primele luni a fost 6200 de roni, o sumă importantă pentru noi, întrucât costurile au fost mari la liga a 3-a, și de organizare a unui joc, și de deplasare, și de cazare, și de masă, și plafonul salarial, au fost cheltuieli foarte mari și la un moment dat s-au terminat banii și am avut problemele pe care le-am avut.
Consider că în retur, jucătorii au fost afectați de problema financiară, pentru că nici alimentație nu am mai avut corespunzătoare, nici banii nu au venit timp de trei luni, și e normal, cu toți am fost afectați de lucrurile acestea, incertitudinea care a planat asupra noastră, nu am reușit nici înainte de tur, nici înainte de retur să facem un cantonament de pregătire, deplasările le-am făcut doar în ziua meciului, nici programul de masă nu a fost adecvat, nu este simplu. Am avut două deplasări în Buzău, două în Galați, la Rm.Sărat în retur dintre cele mai lungi.
Nu ne mulțumește locul 10, speram la mai mult, se putea mai mult. Dar, consider că cu punctele pe care le-am pierdut nemeritat la Galați și la Râmnicu Sărat (3+2 = 5 puncte) și cu mai multă atenție acasă în 2-3 jocuri, eu zic că puteam să terminăm chiar pe locul 7. “ 
Reunirea pentru sezonul 2019-2020 al ligii a 3-a, seria I pentru CSM Ceahlăul este prevăzută în principiul pentru data de 15 iulie, însă nu este bătută în cuie. Va depinde și de decizia FRF, cum v-a fi stabilit programul turului la nivel de serie, va conta și programul juniorilor, când începe liga Elitelor.
“ Ar fi foarte util dacă vor reuși să efectuăm un cantonament. Plus socializarea...ne dorim să alcătuim un grup unit, să construim și consolidăm relații de grup. Ar fi ideal...dar până nu știm cine vine alături de noi, sau pe ce ne bazăm de la RIFIL și Consiliul Județean, nu putem să spunem. Ideea, este că echipa va merge înainte. Să sperăm că nu la un nivel minim așa cum au fost în stagiunea recent încheiată cei de la Darabani, cei la Pașcani, Rm.Sărat sau Șomuz Fălticeni. Am observat că în ultima vreme s-au ridicat schele la stadion, se lucrează la fațada exterioară, este un lucru foarte bun, însă pe noi ne interesează în primul rând suprafața de joc de pe terenul central. Terenul de antrenament (nr.cel de iarbă) dar mai ales terenul central ne-au pus piedică sezonul acesta. Nu este vina Primăriei și a celor care administrează stadionul, să sperăm că firma respectivă vor repara ceea ce au greșit. Dacă în sezonul trecut, toate jocurile de pe teren propriu le-am disputat sâmbăta, în noul sezon încă nu am luat o decizie în acest sens. O să ne decidem. Noi anul acesta am fost și în legătură cu juniorii. Rămâne să vedem și situația lor, să vedem ce putem lua la echipa mare, duminica să poată juca la juniori, trebuie să putem să parcurgem și un ciclu săptămânal de 5 antrenamente plus un joc, sunt multe probleme de pus la punct. Putem spune că sezonul recent încheiat a fost un an pilot pentru noi: tinerețe și lipsă de experiență pentru toți. Și pentru președinte și pentru antrenor și pentru jucători, știm că așteptările au fost mai mari, mai ales la jocurile de acasă, știu că o parte din lumea prezentă la stadion se aștepta la altceva, am cerut și înainte de campionat răbdare și încredere, nu prea am avut clemență acasă, dar sunt convins că dacă jocul nostru va fi mai bun și vom avea stabilitate și vom aduce jucători mai buni, probabil că și lumea va veni alături de noi. “  
Sportul nemțean de performanță a cerut o opinie tehnicianului Gabriel Rădulescu asupra nivelului competiției în liga a 3-a, seria I în sezonul în care formația pe care a pregătit-o a activat în premieră la eșalonul 3. CSM Ceahlăul a avut probleme cu formațiile care au jucat la rezultat, care au venit să se apere sub Pietricica, însă paradoxal în deplasare, jucând curajos și deschis a marcat de multe ori și a adus multe puncte (18!!!) și multe aprecieri.
Sincer mă așteptam ca competiția să fie mai puternică. Din păcate multe echipe nu au fost preocupate de un joc constructiv, au jucat strict la rezultat, au făcut orice să țină rezultatul. Aș aminti aici foarte multe jocuri, unde am pierdut la limită, efectiv în ultimele 15-20 de minute, atunci când multe formații au refuzat jocul. Îmi vin în minte multe exemple: cazul jocului din tur de la Miroslava unde i-am dominat total, la ei acasă, am pierdut total nemeritat dintr-o fază fixă, mai ales în repriza a 2-a, formația gazdă a tras rușinos de timp, meciurile din tur la fel...cele de acasă cu Metalul Buzău, cel cu Oțelul, cel cu SCM Gloria (nr.toate 0-1), meciuri în care în ultima jumătate de oră, toate echipele adverse au tras de timp pentru a menține un rezultat favorabil. Noi am jucat, ne-am creat ocazii, puteam să încheiem toate aceste jocuri măcar la egalitate, nu am reușit pentru că nu am avut experiență, nu am știut să gestionăm câteva mingi acolo în față. În retur, la fel au venit echipe care au jucat strict la rezultat, mă refer aici la jocurile cu Lieștiul, Suceava a câștigat pe final, prin min.85, cei de la Șomuz care s-au apărat aproape tot meciul și au ținut de rezultat, cei de la Tg.Secuiesc cu care nu meritam să pierdem în ambele jocuri. Noi pe unde am fost, nu ne-am cramponat de rezultat. Pe unde am fost, nu am stat cu fundul în poartă, am ieșit și am jucat curajos, am reușit să facem rezultate frumoase afară, surprinzătoare pentru mine. Noi din păcate acasă nu am reușit să ne exprimăm cum am fi dorit. Pentru că nu am jucat la rezultat, am încercat să jucăm fotbal. Și normal când încerci să joci fotbal, dai de echipe cu experiență, care vin să facă un joc de deplasare bun, cu un obiectiv de rezultat, este greu să dezvolți jocul. Noi nu știm să jucăm la rezultat, pentru că nu avem jucătorii maturi și cu experiența ligilor superioare. 
Și atunci, când noi la fiecare meci am jucat cu 4-5 juniori în teren, este greu din punctul ăsta de vedere. În retur nici banca nu ne-a oferit soluții. 2-3 soluții de schimbare, ceea ce este foarte foarte puțin. Atâta timp cât noi aveam 4 schimbări de făcut și nu aveam soluții...în retur chiar nu am adus niciun jucător, ba chiar au plecat 3 jucători (Agache, Cuibari și Babii). Noi nu am putut să aducem niciun jucător datorită faptului că nu aveam bani. Am rămas cu aceleași soluții din tur. Noi în atac am suferit foarte mult, cei pe care i-am avut pe zona de atac, chiar nu au avut un randament strălucit și am suferit. Noi am avut o bună organizare de joc, mai ales pe fază defensivă și am trăit în atac prin realizări individuale, mai ales prin Răzvan Pîntea, care întradevăr a făcut un sezon exceptțional, Da, mici sclipiri ale lui Cristi Barb, fazele fixe, noi am suferit mult în atac. Jucătorii pe care i-am avut, au avut un anumit nivel și nu au prins cele mai bune acțiuni. În vară ar trebui să se întoarcă la echipă Andrei Mateiciuc – jucător căruia îi expiră împrumutul la Foresta Suceava. Sunt ceva probleme, Andrei nu prea a jucat la Suceava, am înțeles că mai sunt și alte probleme extrasportive...Nu știu deocamdată, vom lua o decizie în legătură cu jucătorii care termină contractul sau care trebuie să se întoarcă la club. Sunt cel puțin 5-6 posturi care sunt deficitare la echipă, mai ales pe faza de atac. Jucătorii ofensivi costă, dar dacă clubul va căpăta stabilitate financiară, este posibil să vină jucători care ne pot ajuta mult mai mult și jucători cu calități pentru posturile respective. 
Cum vede lupta la promovare în viitorul sezon al ligii a 3-a, antrenorul principal Gabriel Rădulescu, ce formații sunt angrenate la locurile fruntașe și dacă este o formație care se poate desprinde decisiv pe modelul din acest sezon: SCM Gloria Buzău.
“ Eu cred că liga a 3-a în acest sezon va fi mai puternică. Eu așa cred, că va fi un campionat mai crâncen anul acesta. Din ce știu eu, Suceava își dorește, Focșaniul și-a depus candidatura în mod oficial, Aerostarul este o echipă cu un buget foarte bun și cu experiență, cred că și Miroslava își dorește mai mult anul acesta, au experiența ligii a 2-a și să nu uităm de celelalte…mai sunt 4-5 echipe foarte bune. Rădăuțiul în primul rând, Galați, Lieștiul, Metalul Buzău sunt echipe deja cu tradiție în liga a 3-a. Deci noi, în calitate de noi promovați am întâlnit echipe care aveau 3-4 ani de prezență în cel de-al 3-lea eșalon și care acumulaseră experiență. Nu este întâmplător parcusul unora…au fost an de an acolo și deci au strâns, au acumulat un nucleu de jucători, care deja au acumulat experiență. “ 
La nivelul ligii a 4-a, Neamț duminică 9 iunie se încheie sezonul play-off, vom cunoaște noua campioană a județului Neamț și vom ști și cum va arăta componența jocului de baraj pentru promovare în liga a 3-a. Campioana județului Suceava, adversara campioanei din Neamț, va juca pe teren propriu pe 15 iunie, returul urmând a avea loc în Neamț pe 22 iunie. Credeți că Neamțul poate avea din sezonul viitor o nouă echipă la eșalonul 3?
Clar. Cred că campioana Neamțului are puterea fotbalistică să facă pasul spre liga a 3-a. O susțin pe Ozana și sper să facă pasul spre liga a 3-a! (Ozana Tg.Neamț mai are nevoie de un punct în jocul de mâine de la Răucești din ultima etapă a play-off-ului.) Îl cunosc și îl respect pe domnul primar Harpa și de asemenea pe antrenorul Daniel Zavate, îl cunosc destul de bine, și cred că acest tandem este garanția seriozității și succesului, îmi doresc foarte mult ca Tg.Neamțul să aibă o echipă în liga a 3-a și sunt sigur că ei vor continua proiectul. Acum, depinde și la ce nivel. Dar, cred și le țin pumnii la baraj!

Interviu realizat de Dan Eșanu - Sportul nemțean de performanță
foto: Sportul nemțean de performanță

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 2-a | CS Mioveni și-a primit înapoi punctele scăzute din cauza litigiului cu Dandea. Echipa argeșeană i s-a ridicat interdicția la transferuri, este programată în campionat pentru etapa a 10-a, cum arată acum clasamentul

  Deznodământ neașteptat și ireal în litigiul dintre CS Mioveni și Alexandru Dandea și primul verdict cu depunctare în această speță dictat ...