sâmbătă, 4 septembrie 2021

Fotbal liga a 3-a, Seria I | Interviu cu Anton Măzărianu - director general COMES SA și INVESTITOR ACSM Ceahlăul Piatra Neamț:

La finalul jocului de pe teren propriu încheiat cu victoria eclatantă a Ceahlăului în fața colegei de serie ACS Hușana Huși, directorul general Comes SA și principalul investitor al  echipei de fotbal ACSM Ceahlăul a avut plăcerea să ne acorde un mini-interviu pentru cititorii blogului Sportul nemțean de performanță:
" Începem să legăm jocul din ce în ce mai bine, mai avem mult de lucru, dar zic eu suntem pe drumul cel bun. A fost clar o victorie meritată, de departe meritată, fără nicio excepție, puteam chiar scorul să fie mult mai mare, dar să ne mulțumim și cu atât, sunt 2 victorii consecutive care ne ajută și la moral. În perioada  următoare avem jocuri foarte importante, trebuie să fim activi și să tratăm fiecare meci cu maximă seriozitate astfel încât să adunăm punctajul maxim din fiecare meci. Așteptăm cât mai repede să jucăm și pe stadionul mare, gazonul arată din ce în ce mai bine, nu cred că la următorul meci acasă, dar la celălalt meci acasă, cu siguranță vom juca pe terenul mare!  La pauză am venit cu d-nul primar să verificăm puțin gazonul de pe terenul mare, să vedem cum stăm, dacă mai este cazul să intervină firma care a avut contractul cu realizarea gazonului. Sunt bucuros (referitor la jucători) că i-am văzut din ce în ce mai legați, leagă jocul foarte foarte bine și zic eu sunt pe drumul cel bun. Întodeauna acesta este un obiectiv, (Ceahlăul nu a primit gol în primele 2 etape), să nu primim gol, dar important este să câștigăm meciurile chiar dacă mai primim și câteva goluri. Câteodată, câte un gol, ne poate trezi la realitate...Da, acum cum să vă spun, dat fiind noua organizare și noua structură a echipelor din seria noastră, cam fiecare joc trebuie să îl tratăm cu maximă seriozitate. Da, poate că Rădăuțiul a fost o echipă bună în sezonul trecut, poate va fi și anul acesta, și în sezonul acesta, dar repet cum ați văzut și la Pașcani, o echipă pe care noi puteam să o tratăm mai lejer, a putut chiar să ne facă probleme, dar am reușit să revenim și să obținem cele 3 puncte. Majoritatea jucătorilor pe care i-am adus, am încercat să îi aducem, să îi alegem din cei cu mare experiență, astfel încât să ne atingem scopul acela de a promova în L2. Sunt unele transferuri care au întârziat pentru că am vrut să alegem variantele câștigătoare. Au fost analize peste analize, am testat jucători, și jucători străini și jucători din țară, considerăm că în momentul de față avem un lot foarte foarte bun, chiar extrem de bun. Da, un mijlocaș ne-ar mai trebui...ne pare foarte bine că am rezolvat problema cu Ionuț Ursu, dar poate să mai vină un mijlocaș...poate chiar și un atacant. Dar, deocamdată suntem bine așa cum suntem. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu