sâmbătă, 4 septembrie 2021

Fotbal liga a 3-a, Seria I | Interviu cu Costel Ilie - antrenor principal ACSM Ceahlăul

 

La finalul jocului de pe terenul 2 din Complexul Sportiv Ceahlăul, dintre ACSM Ceahlăul Piatra Neamț și ACS Hușana Huși încheiat cu o victorie concludentă a nemțenilor, scor 4-0 (1-0), antrneorul principal al Ceahlăului, Costel Ilie ne-a acordat cu amabilitate următorul interviu: 
" Da, întradevăr o victorie muncită, meritată, meritul este al jucătorilor, au dat dovadă de caracter, de onoare, de orgoliu, determinare...îi felicit cu această ocazie și trebuie să rămânem cu picioarele pe pământ, pentru că ne așteaptă un meci foarte greu, sâmbătă la Rădăuți. La cum s-a desfășurat prima repriză, eu zic că am dominat, că am fost net superiori,  mai ales în prima repriză...am fost și la începutul celei de-a  2-a reprize puțină șansă la bara lor, dar ușor ușor, ne-am pus amprenta asupra jocului și ne-am descătușat. La pauză, i-am încurajat, am corectat micile greșeli și restul a venit de la sine. Întradevăr, am fost inspirat la schimbări, important este să rămânem cu picioarele pe pământ, mă aștept ca la toți jucătorii care intră pe parcurs să își aducă aportul măcar ca determinare și ca efort. Faptul că nu mai jucăm în Cupa României...se aglomera puțin programul, da, dar era o etapă importantă și pentru noi, pentru că era un obiectiv secundar, din păcate am ieșit din el și acum ne rămâne să ne concentrăm numai pe campionat. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu