sâmbătă, 4 septembrie 2021

Fotbal liga a 3-a, Seria I | Interviu cu Dan Florin Croitoru - antrenor ACS Hușana Huși

 

La finalul jocului de la Piatra Neamț, pierdut de ACS Hușana cu 0-4 în fața formației ACSM Ceahlăul Piatra Neamț, antrenorul formației ACS Hușana Huși a avut amabilitatea să ne acorde următorul mini-interviu:
" Așa vreau să cred...că a fost un accident, trei goluri au fost făcute cadou de băieții mei, asta este viața! Le-am spus toată săptămâna că vom întâlni cea mai bună echipă a seriei și orice greșeală om vom face, ne vor taxa. Din păcate am avut dreptate. Da, am spus-o și o repet...Ceahlăul este cea mai bună echipă din serie, este o echipă cu un staff bun, cu un lot foarte bun, jucători de liga 1, jucători cu multe meciuri jucate și la liga a 2-a, iar acest lucru contează foarte mult. Nu contează unde se juca meciul, vă dați seama, și pe terenul 2 și pe terenul mare, tot fotbal ar fi fost, tot 90 de minute și asta e viața. Sunt dezamăgit de atitudine și de greșeli, pentru că nu mă așteptam la anumite greșeli...la 1-0 avem bară, pe urmă suntem iarași în joc, le facem cadou golul 2 și de aici s-a rupt totul din punctul meu de vedere. Urmează meciul din Cupă (nr. cu Politehnica Iași), o săptămână grea pentru noi, meciul de Cupă, cu o echipă bună, o echipă de nivel superior, cu siguranță ne vor chinui, după aceea sâmbătă meciul care contează pentru noi în campionat și sperăm să putem să ducem. Am văzut că și Solomon s-a accidentat pe final de joc, nu știu, vedem după luni, o să tragem linie și vedem care și cum. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu