miercuri, 27 martie 2024

Fotbal juniori U-19| Calificare spectaculoasă în semifinalele Cupei Național pentru juniori mari ai ACSM Ceahlăul: victoria de la Păulești considerată drept cea mai mare performanță din ultimii ani de președintele Consiliului Director Daniel Bobi Mahu- Moisii

ACSM Ceahlăul U19 în meciul de azi din Cupa Național U19 în următoarea alcătuire a reușit calificarea în primele 4 formații ale competiției după un succes clar în deplasarea de la Păulești în compania formației gazdă ACS MX Pro Academy.
Pietrenii au evoluat în 10 din min.38 atunci când Bogdan Bacalu a văzut cartonașul roșu.
Anastase – Domșa (68, Apetrei), Moisii, Curbăt, Bacalu, Chiriac (74, Roșu), Coroi, Munteanu (68, Bracău), Abdulghani, Canea (91, Carabulea), Sorlescu (46, Catană),
Rezerve neutilizate: Tanas, Fodor, Negrea, Hîncu.

Programul jocurilor din sferturile de finală:

ACS Transilvania Bistrița

5-7

CS Sporting Cluj

CSS Craiova

4-0

CSS Caransebeș

ACS MX Pro Academy

0-3

ACSM Ceahlăul Piatra Neamț

CS Dinamo București

2-0

CS CFR Constanța

Daniel Mahu-Moisii, președinte Consiliu Director CSM Ceahlăul:
”Suntem foarte fericiți că am reușit să ne calificăm în semifinală. Chiar dacă această generație a avut în fiecare an rezultate bune, cea de astăzi cred că este cea mai mare performanță pentru ei. Am ajuns în cele mai bune patru echipe ale competiției și suntem tare mândri de asta. Am început jocul bine, ne-am creat ocazii, am dat gol, dar din păcate în minutul 38 am luat ”roșu”. Am reușit să menținem avantajul până la pauză, iar atunci am discutat cu băieții că nu se schimbă cu nimic situația din cauză că jucăm cu un om mai puțin. Le-am spus că trebuie să ne bucurăm de fotbal, să stăm bine în teren și că ii vom surprinde pe contraatac fiindcă avem jucători de calitate. Am ratat niște ocazii imense în prima parte a celei de-a doua reprize, dar în final a venit și desprinderea pe tabela de marcaj. Felicit băieții, au făcut un joc bun și astfel visul merge mai departe.
Mulțumesc celor de la echipa mare pentru sprijinul oferit!
Hai Ceahlăul! "
💛🖤

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 2-a, play-out | CSM Reșița și ACSM Ceahlăul LUPTĂ pentru ȘEFIA grupei A. Nemțenii au 5 absențe pentru jocul din Valea Domanului

  CSM Reșița și ACSM Ceahlăul Piatra Neamț, echipele aflate la egalitate de puncte pe primele două locuri ale Grupei A din play-out-ul Ligii...