duminică, 28 aprilie 2024

Fotbal liga a 2-a, play-out | „Remontada” rossonera în Valea Domanului: 3-2 (1-2) cu Ceahlăul lui Pustai! Nemțenii vor arbitra lupta la retrogradare în ultimele 2 runde. Cu Unirea Dej pe teren propriu și în deplasare la Dumbrăvița, galben-negrii vor încheia primul sezon de L2 de la reîinființare!

 

Derbiul Grupei A din play-out-ul ligii secunde a pus față în față, pe stadionul din Valea Domanului, echipele clasate pe primele două locuri în clasament. La ultima apariție în fața propriilor suporteri în acest campionat, jucătorii Reșiței s-au autodepășit în special în repriza a doua, reușind să întoarcă rezultatul în favoarea lor. 
După 0-1 (Moraru, min. 14), 1-1 (Drăghiceanu, min. 32, din penalty) și 1-2 (Buziuc, 45+3, la o respingere greșită a portarului Căpățână), la pauză antrenorul Flavius Stoican a reușit să-și bage în priză jucătorii. Cu efect și pe tabela de marcaj. A egalat repede Andrei Burlacu (min. 50), după o pătrundere pe stânga și o finalizare dintr-un unghi ce părea imposibil. Iar pe final, după un joc spectaculos prestat de ambele formații, același Drăghiceanu și-a trecut în cont golul victoriei (min. 82), la o lovitură liberă de pe dreapta executată excelent: boltă pe lung peste portar, o execuție care îi aduce decarului roș-negru dubla în meci. Peste doar câteva minute, portarul Căpățână a avut o intervenție decisivă în situație de „unu la unu”, pentru ca apoi finalul de meci să fie securizat de gazde.


Flavius Stoican, după victoria cu Ceahlăul: ”Mă bucură că nu am cedat și nu am dezamăgit”

Înainte de meci, Flavius Stoican spunea că își dorește un meci spectaculos, și pentru public. Lucru pe care echipa sa l-a reușit, ținând cont de revenirile de pe tabelă și victoria obținută. Iar antrenorul a remarcat acest lucru și după jocul cu Ceahlăul.

”Am declarat și înainte de partidă că vreau multe goluri, vreau spectacol pentru oamenii care vin la stadion, dar vreau să jucăm mai bine, îmi doresc mult mai mult. Chiar dacă astăzi n-am făcut o partidă deosebită în prima repriză, în a doua repriză a fost așa cum ne-am dorit. Am întâlnit, totuși, o echipă cu un antrenor pe care eu îl apreciez foarte tare și îl respect foarte mult, o echipă bună, care încearcă să joace fotbal, să paseze între linii, să ia acțiuni individuale, își creează ocazii, joacă deschis, cu jucători buni, puternici și atunci, de aceea, probabil, nici jocul nostru nu a fost strălucit în prima parte.

După pauză am câștigat dueluri, am văzut dorința de a întoarce rezultatul, ceea ce m-a bucurat foarte tare, pentru că oamenii au venit la stadion să vadă goluri şi o victorie a echipei noastre. Și am obținut-o. Ceea ce mă bucură este că nu am cedat și nu am dezamăgit, într-un ultim meci pe teren propriu contra unei echipe bune și în fața propriilor suporteri. Sunt importante cele trei puncte, chiar dacă poate nu contează foarte mult în economia clasamentului. Pentru mine contează. Vrem să fim mai buni și vrem să fim pe primul loc în această serie din play-out”, a spus Flavius Stoican, citat de Radio Reșița.

CSM Reșița:

Ct. Căpățână – Bărăboianu, Elton da Silva, Rimovecz, Fota – Dudea (cpt.), Dam. Isac (Mensah 46′, Erico da Silva 85′) – Drăghiceanu, Doană, Andr. Burlacu (Al. Negru 68′) – Lascu (Cip. Rus 68′). Rezerve: Mereu – Dolghi, Cega, Napoleone, Chera.


ACSM Ceahlăul: 

Krell – Petkov, Jalbă (Onișa 63′), Taraduda, Tud. Oltean (D. Benga 83′), Joao Jaquite, Akwasi (Forizs 26′), Llullaku (cpt.), Neicuțescu, Mat. Moraru, Buziuc (P. Petre 63′)
Rezerve: Al. Barna – Core, Al. Anton, M. Savu, Cortelezzi
Antrenor: Cristian Pustai

În penultima etapă de campionat, CSM Reșița va juca la retrogradata CSM Alexandria, iar în ultima rundă va sta, în timp ce ACSM Ceahlăul va juca pe teren propriu cu Unirea Dej în Vinerea Mare și în deplasare la Dumbrăvița pe 11 mai.

Galerie foto: CSM Reșița - facebook















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Fotbal liga a 2-a, play-out - Grupa A | ACSM Ceahlăul la ultima reprezentație din acest sezon joacă mâine pe terenul unei formații cu cuțitul la os. CSC Dumbrăvița are nevoie de 1 punct pentru a rămâne și în sezonul următor la L2

ACSM Ceahlăul Piatra Neamț va închide mâine cu ocazia ultimului joc oficial de la Dumbrăvița un prim sezon de L2 în care așteptările și sper...